نمایندگی پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

نمایندگی پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

نمایندگی پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده9177375800

تک مبدل یا دو مبدله بودن پکیج بوتان

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۴ ب.ظ


 تکنولوژی ساخت پکیج های دومبدله، به روز تر و پیشرفته تر از مدل های تک مبدله می باشد، از این رو شرکت بوتان سعی نموده است تمامی محصولات تولیدی خود را به این تکنولوژی مجهز نماید.
پس تمامی مدل های تولیدی شرکت بوتان از نوع دو مبدله می باشند ولی جهت اطلاع شما مشتریان گرامی توضیحاتی در رابطه با تفاوت پکیج های تک مبدل و دو مبدل خدمتتان ارائه خواهد شد:
دستگاه پکیج به دو منظور مورد استفاده قرار می گیرد. اول به منظور تامین آب گرم مصرفی و دوم به منظور گرم کردن محیط خانه. در واقع پکیج تلفیقی از دو دستگاه آبگرمکن و بخاری است که به تنهایی وظیفه هر دو دستگاه را انجام می دهد. در پکیج دو مدار وجود دارد، مدار اول مربوط به گرمایش منزل است که از داخل رادیاتورها عبور کرده و منزل شما را گرم می نماید و مدار دوم مربوط به گرم نمودن آب مصرفی جهت استفاده در حمام یا آشپزخانه می باشد.
در مدل های تک مبدل، هر دو مدار از طریق یک مبدل گرم می شوند ولی در پکیج های دومبدله از دو مبدل جداگانه برای هر یک از مدارها استفاده می شود.
در پکیج های دو مبدل، به مبدلی که مدار گرمایش رادیاتورها از داخل آن عبور می کند، مبدل اصلی گفته می شود. در این مدل ها، شعله مشعل به صورت مستقیم به این مبدل برخورد کرده و گرمای خود را به آب عبوری از مبدل اصلی انتقال می دهد. در این مدل از پکیج ها، آب گرم مصرفی از مبدلی به نام مبدل ثانویه عبور می کند و آب سرد شهر با گذر از مبدل ثانویه گرم می شود و برای مصرف در آشپزخانه و حمام فرستاده می شود.
مزیت پکیج دو مبدل در این است که در مدل های دو مبدل آب گرم مصرفی یکنواخت تری تولید می شود و در صورت رسوب گرفتگی، رسوب گیری ساده تر و کم هزینه تر می باشد. لازم است بدانید قیمت پکیج های دو مبدله نسبت به قیمت پکیج دیواری های تک مبدل، با توجه به تکنولوژی پیشرفته تر افزایش یافته است. در شرکت بوتان نیز با اضافه شدن این تکنولوژی، قیمت پکیج بوتان کمی بالاتر رفته است.
جهت کسب اطلاعات بشتر می توانید به سایت شیراز تجهیز مراجعه نمایید.
مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان ۲ طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه ۲ ، واحد ۴

  • نمایندگی پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی